Tuesday, February 27, 2007

27.veebruar - teisipäev- minu teine maja




Eile nägin poole ööni vaeva, et üks projekt valmis saada ja täna sellega tuletõrjesse minna. TÄna selgus, et nad on end ümberstruktureerind ja eramuid võetakse vastu alles homme.

Aga pildil on siis mu teine enam vähem valmis maja. Laupäeval sain siis valges seda pildistama. Algul sõitsin uljalt mööda ja silmanurgast nägin, et ohoo, tuttav maja. :)
Pisut häbi on ka, et olen varsti 2 aastat maju joonistand, aga alles teine maja on valmis. Nende projektidega on nagu rahaga, et tuleb küll, aga kaob ka müstiliselt kuhugi. :)

Muuseas, ega kellelgi juhuslikult ei ole ameerika filmide nädala raames linastunud filme, nt Kubriku Dr. Strangelove.

4 Comments:

Blogger Siim said...

Mul Strangelove dvd on olemas küll, Midnight Cowboy on VHS peal. Lühiajaliselt ja hoolsa hoidmise garantiil võin välja laenata ka.

February 27, 2007  
Blogger Aron Urb said...

ma loodan et maja on ikka parem kui pilt :D lumi ja maja jooksevad kenasti ühte tooni :P

February 28, 2007  
Blogger Siim said...

Päikseprilli-maja.

February 28, 2007  
Blogger Risto said...

:)
jajah, sunhouse :P

February 28, 2007  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007