Thursday, February 15, 2007

15.veebruar - neljapäev - daff punk


Esialgu ma ei plaanind laupäeval viljandisse minna, nüüd siis tekkis tõsisem põhjus...


Aga pilt on siis taaskord võtetelt, mis pidid pühapäevaks valmis saama, aga mille alguskaadreid ma sain näha teisipäeval. Kuuldavasti pidid veel osad võtted tegemata olema. Raske asi see filmitegemine. Aga ilus film tõotab tulla kui ta kunagi valmis saab.

Ja ärge öelge, et mul blogis aint naised on, lähiajal plaanin ka ühe tumedamat verd tüübi ka veel siia panna. :)

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

yo!
kle tnx, ma sain oma pildi suuruse värgi korda. danke.
ja missa lissalt hängid ringi ja pildistad võtete ajal? või kuidas see käib.

PS ple midgi ma edev :) lissalt imelik

February 15, 2007  
Blogger Risto said...

pmst jah, käin võtetel ja pildistan. :)
aga selleks peab üldjuhul keegi sind kutsuma võtetele.
Nii, et pead sidemeid looma :P

February 15, 2007  
Anonymous Anonymous said...

las ma arvan - varsti näeme Jim'i :)

February 15, 2007  
Blogger Risto said...

:D
jep Sepp, mida sa küll sööd, et sa nii taibukas oled :P

February 15, 2007  
Blogger LePa said...

ma lissalt küsisin :)

kas keegi su pilte kasutab ka?

February 15, 2007  
Anonymous Anonymous said...

mis see daff punk on?

February 18, 2007  
Blogger Risto said...

pilte ei kasuta kahjuks keegi peale minu,

aga daff punk on niisama. ;)

February 19, 2007  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007