Tuesday, February 13, 2007

13.veebruar - teisipäev - üles või alla


Eile käisin T&A kasse toitmas ning tõdesin taaskord, et ma pole varem nii memmekaid kasse näind kui need, eriti too pikakarvaline.

Marta kirjutas oma blogis oma koerahirmust ja õnnetutest lugudest koertega. Aga ema on mul ikka rääkind, et koerad saavad aru, kes neid kardavad ja siis terroriseerivad neid. Mu vanaisa kartis samamoodi koeri ja tal juhtus ka nendega alatasa igast jamasid.

Üks lugu, mida ma ikka meenutan on kui me H-ga kunagi velotasime ja ta kogu aeg virises. See kulmineerus sellega, et ülekäigu rajal olles,tuli ühest aiast välja koer, kes tuli tema juurde ja hammustas teda jalast ning siis jooksis aeda tagasi.
Et teinekord tuleb meil just kokku puututda kõige rohkem asjadega, mida me ei oska või millega meil on probleeme. See on vist selleks, et me õpiksime. :)
Mul oli ja on probleeme täpsusega. Aga ometi läksin õppima eriala, mis nõuab täpsust ja korrektsust.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

isiklikult valiks ülesmineku. aga kui peab just alla minema, siis mööda käsipuud ! nii mõnusalt laiad ju :D

February 13, 2007  
Blogger Risto said...

:P

February 13, 2007  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007