Friday, February 09, 2007

9.veebruar - reede - heh,


Selle pildi ma tahtsin panna juba eile, aga panin hoopis teise pildi.
Ma ei teagi miks see pilt mind niiväga võlub, aga ta teeb seda. :)

Vanuse lisandumisega olen avastand, et enam ei olegi nii kerge mõista inimesi, kelle elupõhimõtted on sinu omadega ristivastupidised.
Aga ma töötan selle nimel, et tahta neid mõista. :)

Sain täna montoni uudiskirja ja klikkisin lingile stuudio,
kus oli kirjas, et Montoni modellid on leedukad.
Nii, et sähh sulle eesti brändi, hea et disaingi eesti oma on? Ma loodan seda vähemalt, kuigi osad vidinad on neil vist niigi juba kuskilt mujalt toodud.
Nii et sähke siis sinimustvalget kodumaist toodet.
Aga vbla ma olen kõigest valesti aru saanud ja Montoni seosed eestiga on triviaalsed.

10 Comments:

Anonymous Anonymous said...

oled sa tutvunud väljendiga open-minded (eelarvamusteta, avarapilguline). usu mind, see aitab!

February 09, 2007  
Anonymous Anonymous said...

oehhh... Risto, kas sa alles nüüd avastad, et me elame globaliseeruvas maailmas? et nagu kõik Leiburi leivadki pole enam Eesti ahjus küpsetatud. welcome to reality!

February 09, 2007  
Anonymous Anonymous said...

mismõttes monton siis vähem eesti bränd on kui modellid on leedukad?
ma teen ka fotoshooti itaalia brändile, mille pood on eestis, eesti tüdrukutega. peaks itaallannad siia kohale lennutama või..?

February 09, 2007  
Anonymous Anonymous said...

sedand jah, et ega modellid vist need kõige olulisemad 'päritolumaa' näitajad pole, arvatavasti on enamik montoni õmblejaidki pigem slaavi päritoluga :p ja asja mitte niivõrd tööjõu aspektist vaadates, siis mulle küll meeldib 'eesti asi', ega pisut patriootlikkust veel teiste rahvuste, kultuuride aktsepteerimist välista :) olles elanud ka väga multikultuurses välisriigis, siis, oh imet, suurendas see pigem minu uhkust, et olen sündinud ja üles kasvanud 'kusagil seal ida-euroopas' :)

February 09, 2007  
Anonymous Anonymous said...

need kaks oraanzhi laiku moodustavad üsna kurja pilguga tegelase, kui vaadata asja pisut teistmoodi ;P

sry, paar magamata ööd teevad oma töö

February 09, 2007  
Blogger Risto said...

heh,
Võibolla olen ma Montoni turunduplaanist valesti aru saand.
Aga ma oma turundusalgetega mõtlesin, et imago, mis monton on endast jätnud on siuke eesti toode, mis peaks läbinisti eesti oma olema. Et kodumaisus ongi montoni lugu. Nendel itaalia jmt brändidel on muu lugu/imago, kus ei ole modelli päritolumaal tähtsust.
Aga üks tugev põhjus, miks montonit eelistada on ju siiski kodumaisus?

February 09, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Risto, lihtsalt infoks - eelmise aasta kõikidel Montoni fotodel olid ainult kodumaise päritoluga modellineiud :) Aga nad on mujal maailmas ka popid ja alati ei ole neid vajalikul hetkel kodumaal olemas, seega ... tuleb teha kompromisse :) Ära ole nii kuri :)

February 09, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Aga vaata kui Sa ei taha, siis miks peaksid tegema midagi selleks, et tahta?

February 10, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Risto,

Olen sinu peale natukene kuri praegu. Lühidalt: ma absoluutselt ei kiida heaks seda, kuidas oled otsustanud minule viidata. Andestust kui ei jaga sinu huumorimeelt aga minu arvates pole praegune "Mcaiver Tartust" üldsegi mitte naljakas ning tegelikult ka mitte eriti korrektne faktiliselt.

Edasiste heade suhete hoidmise nimel palun muuda see ära (võimalusi on mitmeid eelistatuim on "volberg on nohik") või kui see sul ülejõu käib, siis lihtsalt eemalda mind oma blogrollist.

Tänan tähelepanu eest

February 11, 2007  
Blogger Risto said...

:D
LP Volberg. Vabandust. ma ei arvand,et see võiks kuidagi su au riivata, aga ma muudan selle kohe ära.
Oma piiratud tadmiste pärast seostasin mcv kohe mcaiveriga.

vabandades ja edaspidistele headele suhetele lootes.

February 11, 2007  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007