Monday, January 29, 2007

29.jaanuar - möödas



Kui eile õde ütles, et täna on 28 jaanuar, siis ma keeldusin teda uskumast. Arvasin, et jaanuari lõpuni on vähemalt nädal veel. Aga võta näpust.

Eile käisime seltskonnaga lauluväljaku mäel lumelauda proovimas. Resultaat oli see, et mu õde murdis käeluu. Nii, et niipalju siis spordist ja uutest põnevatest asjadest.
heh, võibolla kui see ära õppida on see isegi mõnus.

Aga Norra reis koos püüdmata ja peletamata trollidega jäi ära.
Sõber, kes Norra kutsus ja kellega koos me minema pidime, oli oma telefoni välja lülitand. Ja kui ma hingeldades lennujaama jõudsin ja uurisin, et kas ma nimekirjas ikka olen, siis öeldi, et teie nime siin kirjas küll ei ole. Et mõni teine aeg, mõni teine koht.
Ja nii ma siis kõmpisin läbi tuisu linna.
Aga noh, kunagi ei tea miks midagi hea on. :D

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

pildi juures oleksid võinud maad veidi rohkem peale jätta ning taevast vähem. Siis oleks Eesti lipp tulnud ;)

January 29, 2007  
Blogger Holly said...

kui oleks maad rohkem olnud oleks pilt igvam :P

January 29, 2007  
Blogger Anell said...

mismõttes murdis käeluu nagu.. dziis.. a minuga tuled sõitma?

January 29, 2007  
Blogger Risto said...

:D
optimist, ma arvan, et ma hoian kõigist kontrollimatutest ja kiiresti liikuvatest asjadest mõnda aega eemal.

:)

January 30, 2007  
Blogger Tõnis Hiiesalu said...

nagu elu?

January 30, 2007  
Blogger Risto said...

sealt ei saa ju, või sa saad? :D

January 30, 2007  
Blogger Anell said...

pussy :D

olgu, mõistan.. vist

January 30, 2007  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007