Friday, February 02, 2007

2.veebruar - reede - kütitud


Eile sai siis No99-s Hirvekütti vaatamas käidud.
Noh, ütleme nii, et olen elus ka halvemaid etendusi näinud. Et otseselt halb ta ei old, aga igavavõitu küll. Kui keegi tahab näha kuidas 1978 aasta ameerika film teatris välja näeb, siis on see etendus tema jaoks sobiv. :D
Võibolla olen ma viimasel ajal aint Krahlis käind ja siis võrdlusena et justkui oleks NO-s ka tegu noorte ja põnevate näitlejatega, aga samas seda põnevust ja ja särtsu nagu ei ole. :)
Nafta peale ma ei julge mõeldagi. Mõned ütlevad, et see oli veelgi hullem. Aga eks see ole jällegi maitse asi.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hehh. kui Sa NO-s pole enne käinud ja Hirvekütt oli esimene, siis soovitan midagi muud vaatama minna. nad teevad tegelikult päris häid etendusi. suvine etendus haapsalu angaarides Tõnis Mäega on siiamaani ületamatu. Krahliga võrrelda natuke raske, sest mõlemad teevad suhteliselt erinevaid asju. aga see sära on neil tegelikult olemas küll :).

aga tahtsin tegelikult avaldada omapoolset kiitust/austust Sinu fotode ja ideede poole. vägaväga meeldib !

February 02, 2007  
Blogger Tõnis Hiiesalu said...

jama on see, et kui oled ühe korra petta saanud, siis teist korda enam ei tüki... naljakas oli see et näidendi lõpus seisid ainult mõned entusiastid püsti ja plaksutasid.... naljaks oli... vaesed näittlejad :D hahahahahahahahaaha..... ja eriti meeldis age kommentaar, et püssipaugud olid selleks, et publik magama ei jääks... vb minu viga, aga töölt tulles ootaks meelelahutust...

February 02, 2007  
Blogger Risto said...

:)
Aitähh,

February 02, 2007  
Blogger muusa said...

ma olen ka viimasel ajal ainult Krahlis käinud

February 02, 2007  
Blogger E. said...

mulle meeldib see pilt, selline mõnus muster

February 03, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Minu meelest tehakse NO-s üsna erinevaid etendusi. Ühe mulje põhjal ei tasuks kindlasti midagi paika panna. Ja Hirvekütist nii palju, et väga hästi näitlesid välja ja lavakujundus oli ka omamoodi mõnus :)

February 03, 2007  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007