Sunday, July 30, 2006

30.juuli-pühapäev,-köök



Noh, mõni päev lihtsalt on parem kui teine..



See on minu tänav.
See on minu maja.
Siin ma elan.
Siin ma veedan aja.

Valge katusega lumivalges päevas.
Valged seinad.
Valge lagi.
Valged pilved taevas.

Akna alla seistes, vaikus südames,
näen ma väljas inimesi naaberaedades.
Kollased on bussid bussipeatuses.
Kõnniteederuudud – ruudud reas ja seatuses.

Tekst ja muusika: Mait Vaik

Reisil olles tulid millegipärast erinevad vennaskonna laulud meelde. See laul meenus mulle Budapesti hostelis, millel olid valged seinad ja lagi :)

3 Comments:

Blogger Riinimandad said...

Folk (tegelikult nagu alalti) oli täis väga väga väga meeldivaid ja huvitavaid inimesi, kes kõik olid absoluutselt kompleksidevabad ja ausad. Ma jumaldan inimesi, kes armastvad iseennast. Mitte egoismi mõttes vaid selles teises tähenduses. Ja tegelikult see oligi see, mis oli....huvitav. Koos oma igasuguste vestluste ja vaidluste ja iluga.

July 31, 2006  
Blogger Risto said...

:)
hehe, kõlab hästi, - inimesed, kes armastavad iseennast.
Aga nõustun sinuga, et inimesed on need, mis teevad üritused heaks. Ma mõtlesin, et järgmine kord kui ma folgile lähen, siis ma piletit ega passi ei ostagi :P

August 01, 2006  
Blogger Riinimandad said...

Minagi olen seekord päevapiletiga, kuna...KÕIk tuttavad hinged olid kohal ja pigem keskendusin neile, kui kikidele kontserditele, mis aset leidsid.
Ma juba nii ootan uut folki.
Ei, teglet ma ootan kolmapäeva, et Saksamaale sõita. :D

August 05, 2006  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007