Thursday, July 27, 2006

27.juuli-neljapäev-Kodus


Peale kolmepäevast aktiivset hääletamisperioodi jõudsime me kõik koju, vähemalt 3 meist.Georgist ei tea ma veel siiani midagi, ehk on ta ka teel siia. Ta käis oma kaugeid peretuttavaid Tsehhis külastamas ja tema saabumine viibib suuresti.

Budapest Tallinn reisil õppisin mõningaid asju. nt seda, et teinekord on kasulik natuke kauem passida ja saada parem auto kui võtta esimene kättejuhtuv. Tänu sellele, et ma seda tarkust ei kasutanud jõudsin ma koju nii päevake hiljem kui oleksin võind. Ja väga suurt vahet ei olnud kas matkavad 2tüdrukut või üks poiss. Me liikusime praktiliselt sama kiiresti, mina vahepeal isegi kiiremini, lihtsalt neil vedas rohkem ja nad said pool päeva varem koju kui ma.

Reisi jooksul õppisin tundma rekkade hingeelu ja jõusin süübida pisut nende maailma. Sain teada, et meie maailmaga jookseb paralleeleselt peale miljoni muu maailmaga ka rekkade igapäevane maailm. Maailm, mis on täidetud kuupäevade, kellaaegade, ketta järgi sõitmise, puhkamise, peatumise, lõunate, passimise ja kauba võtmise ning laadimisega.
Vot siukene maailm on neil. Nooremad sõidavad kehvemate rekkadega ja vanemad sõidavad uuemate ja vingematega. Kõige vingem reka oli minu teel eestlastel - valge mersu, mille esiklaasil rippus eesti lipu värvides püksikutekujuline vimpel :P
Tüüp oli lahe eestimaiselt sõnaaher aga muhe. :D

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

tere kojurändaja:P
georg oli eile poolas, augustowis.
ta on sõnaaher.

July 28, 2006  
Anonymous Anonymous said...

ma eeldan siis et kõik vajalikud süütused jäid alles reisi ajal? poola rekkamehed ja itaalia pleiboid ei tülitanud?

July 28, 2006  
Blogger Riinimandad said...

"Peale kolmepäevast aktiivset hääletamisperioodi jõudsime me kõik koju, vähemalt 3 meist."

Kui nüüd rääkida õigekeelsusest, siis "Peale kolmepäevast" on väga vale!
Pärast, härra, Pärast kolmepäevast.

höh.

July 28, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»

August 12, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»

August 17, 2006  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007