Thursday, June 22, 2006

22.juuni- neljapäev - päev enne jaani ja pärast pärnut


Noh, hakkavadki lõpetamised vaikselt läbi saama. täna vaja veel pedasse jõuda, ja siis ongi kõik. eile oli pärnus sugulase lõpetamine pärnu kontserdimajas. Ma olin juba unustand kui vinge on pärnu rand :P

Jaanist, et miks kõik kuhugi ära tahavad matkata? miks keegi tallinnas midagi ei korralda? ma istuks küll hea meelega kuskil tallinna ümbruse hoovis ja grilliks sõpradega mitte ei roniks kuhugi ei tea kuhu :S
Võibolla sellepärast, et ma olen iga aasta kuhugi läind ja enam ei taha..

3 Comments:

Blogger Holly said...

mina veedan juba ma ei tea mitu aastat jaani ühtemoodi... nagu traditsioon... ikka hiiumaa ja kassari... selleta lihtsalt ei saa. ja ma ei usu et tallinnas jaani veetmine tore on... mina nõustun vist enamusega jaaniks tuleb linnast kaduda...

June 22, 2006  
Blogger Risto said...

ei tea midagi, linn on ka hea...
sa oled lihtsalt harjund teistmoodi ja linn ei ole ainult tänavad, on ka hoovid ja poolsaared :P

June 23, 2006  
Blogger Holly said...

ja jah tean tean... mul elavad sugulased nõmmel ;)... aga sul on õigus et ma olen harjunud teisiti... jaanipäev on lihtsalt aeg ja kassari on koht kokku saada talveks unustatud vanade tutavatega saare pealt ja panna kokku selle suvised plaanid... ja üle kõige nautida korraliku jaanituld süüa liha ja juua õlut ning pärast tantsida kõik kilod maha ja hommikul juhtuda kuhugi suvalisse randa ja nautida päikse tõusu... ma ei või pead anda aga ma kardan et mu hommne bloggi sissekanne tänasest päevast tuleb sarnane :P..

June 23, 2006  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007