Friday, June 09, 2006

9.juuni - reede - Tallinn Põleb!! ehk kiire nädalavahetuse algus


Ma olen alati arvand, et fotonduses on kõige suurem roll värvidel. Et värvidon need, mis teevad fotost foto. Kui Kaarlil poleks nii vinged ja põnevad värvid old, siis ei sõidaks ta praegu Srilankale. Otse loomulikult oli seal palju muudki head, kuid :D
Teine maagiline asi, mida tasuja on mulle ette heitnud on suur noise, aga ka see on mu meelest midagi, mis paneb pildi elama, annab talle soojust ja sellist meeldivat rustikaalsust. Võibolla elab minus siiani väike punk, kes vihkab siledat ja täiuslikkust ning mu jutt ei ole lõpuni pädev, aga noh. :D

3 Comments:

Blogger Kaarel Nurk said...

Kui värve nii tähtsaks pidada, siis tasuks filmile pildistada või Photoshop'i korralikult kasutama õppida;)

June 09, 2006  
Blogger Risto said...

:D
aitähh

June 10, 2006  
Anonymous Anonymous said...

võid vahelduseks ka mustvalget fotot proovida :P

June 12, 2006  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007