Sunday, May 28, 2006

28.mai -pühapäev -diplomitöö


Kui palju oled sina saanud oma piltidele konstruktiivset kriitikat? Ma ei mõtle sellist kriitikat, et su pildid on head või, et sul on sitt kompa ja valgus paigast ära.
Ma mõtlen ktiitikat, mis ütleks, mida sa valesti teed ja mida sa konkreetselt peaksid tegema, et su pildid paremaks muutuksid. Või ongi fotograafia nagu iga teinegi kunstiala, kus ilu on vaataja silmis ja kõik sõltub sellest kas su pilt ühtib vaataja tõekspidamiste ja arusaamaga heast fotost.
Kunagi ühes fotoloengus ütles õppejõud, et hea foto on see, kus valgus on paigas.
Mis väärtusi sina foto juures hindad`?
mina proovin edasi anda tunnetust ja emotsiooni, ma soovin et pildid elaksid ja annaksid edasi neid tundeid, mida ma parasjagu tunnen.
Mida sina tahad oma piltidega väljendada, või mida sina tähtsaks pead?



P:S foto on tehtud Hobuveskis ühel meeldejääval õhtul. Ürituse teemaks oli puu ja pildil on Riidepuu :) See on veel tehtud mu 35mm objega, mis töötad vaid täismanuaalreziimil ja isegi välk ei töödand. :) Kunagi üks maailmarändurist fotograaf ütles, et tõeline fotograaf pildistabki aint manuaalfookusega ja AF on memmekatele :P

8 Comments:

Blogger Mats Volberg said...

mina tavaliselt püüan sündmust või juhtunut edasi anda.

ja teine liin on portree pildid

May 29, 2006  
Anonymous Anonymous said...

minu meelest on kõige toredam, kui pilt on lõpuni ilus ja see ilu väljendab ka mõnd väikest lihtsasti arusaadavat emotsiooni või mõtet

fotosid pole väga keeruline teha, aga et nad sisaldaksid endas enamata kui lihtsalt fooni - see on juba raske

May 29, 2006  
Blogger Aron Urb said...

võib ju manuaali kasutada elu lõpuni, aga siis peab sealt teravat ja poindiga pilti ka tulema. ma igatahes annan süüdimatult AFiga edasi :D minu jaoks on oluline tulemus ikka. pealegi on olemas sellised põnevad asjad nagu teravuspunktid jms. millega annab mängida. jah... peaasi et endal ja teistel heameel vaadata on tulemusi

May 30, 2006  
Anonymous Anonymous said...

minu arust ei tohiks pildistades eriti kramplikult mõelda,et mida ma nüüd täpselt öelda tahan..mul on endal see viga küljes vahel.
just go with the flow..
ahjaa...ja need sukad olid ikkagi roosad ju:)! tänud igatahes...itaalia vogue siis:P

May 30, 2006  
Blogger Rivo said...

suht savi, millega kaader tehtud, kui see mõjub ja vaatajas midagi liigutab. sellised avaldused on üsna "fafafa" maiguga. mõttetu kembelda, kellel on suurem.

May 31, 2006  
Blogger Risto said...

tglt ta ütles seda sellepärast, et kui sul on vaja öösel saada HETKE pilt, aga su AF ei suuda fokusseerida ja lõksib abitult edasitagasi ja sa jääd ilma oma elu pildist.. Kosovos..

May 31, 2006  
Anonymous Anonymous said...

What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
»

June 10, 2006  
Anonymous Anonymous said...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

July 22, 2006  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007