Friday, May 19, 2006

19.mai-reede- Ilus on maa, mida armastan ma - see maa on (ei ole) Eestimaa



Ilus koht see Eestimaa kui aint siin nii pime poleks ja taevas nõnda madalal ei ripuks.
Kui ma kunagi Saksas elasin, siis seal olles mõtlesin,et mis ma siis metsa veerele ikka tagasi tulen, aga näed, tulin siiski. Tagasitulles oli shokk seda auurem, et kaua pold siin olnud. Linna oli väike ja kole ning kogu arhitektuur on justkui ühest pliiatsist välja imetud. Siis oli küll masendus, et mis te mu armsa kodulinnaga teinud olete. Aga aeg möödus ja inimene harjub kõigega. Mustal mandril elavad musta nahavärviga inimesed viiekesi savihütis ning on õnnelikud. :)
Üks mu lemmiktsitaate on Vilen Künnapuult, kes ütles, et eestlane on kogu aeg olnud metsa rahvas ja nad ei saa ega tahagi aru saada, misasi see linn on.
Aga praegust on küll Tallinn ju tore koht :)


Aga eile Käisin Paides viimast arki eksamit tegemas ja olin tänu Jumalale edukas :)

Ja veel, Palju õnne ametliku sünnipäeva puhul Marit.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

"Inimesed tänaval on vaesed, kurnatud ja käivad kehvasti riides"

no tule jumal appi... sul millegi muu pärast ei ole muretseda? imelikuks läheb selleteemaline nutt juba :)

May 19, 2006  
Blogger Risto said...

vabandust, mul on liiga palju aega ja ma longin niisama linnas...

May 19, 2006  
Blogger Thredahlia said...

Palju õnne - selle eduka asja puhul :)

Ei saa mitte vaiki olla... See lingiloend sul seal paremal ääres... Thredahlias on tegelikult üks täht rohkem ja kui ma igiammu end veel merkuks kutsuda lasin, siis kirjutasin ma seda natuke teistmoodi.
Olen täna lihtsalt norimise tujus, sest väljas sajab vihma ja toas valutab pea.

May 19, 2006  
Blogger Tõnis Hiiesalu said...

a miks sa paidesse läksid? tallinas liiga tihe liiklus? mees?

May 19, 2006  
Blogger Risto said...

kle lihtsalt oli võimalus Paides teha ja siis ma läksingi sinna. ehk ei old õige otsus, aga noh..

May 19, 2006  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007