Monday, May 08, 2006

8.mai. esmaspäev - pärast enali ja Aroni ja ema sünnat ja Helsinkit + sotsiaalne vaesus



Käisin nädalavahetusel Helsinkis ja tõdesin taaskord, et sealsed tüdrukud näevad hulka paremad välja kui meie kodumaised. Selleks on ka muidugi üsna lihtne seletus - eestlased on vaesed.
Kuigi iga vähegi püüdlikum inimene teab, et vaesus ei ole alati põhjendus. Nagu mu õde ütles, et ameeriklased on küll rikkad, aga ikka käivad koledasti riides.
Ju siis on see meie nähtus midagi vahepealset. Aga mis kasus sest teadmisest ikka on.
Kohati on tunne küll, et leida eestist lõpuni trenditeadlikku tüdrukut on võrdlemisi raske, nagu kulla otsimine jõest...sa tead, et seal on see olemas ja sa oled seda näind..

Muidugi teine lihtsam võimalus on seda sisemist ilu otsida :D


kusjuures ma ei pea silmas elukutselisi mimme. ma mõtlen inimesi, kes ei pane selga kõike, mis kätte juhtub, vaid neid, kes vähegi püüavad ilusad välja näha, mingitki joont ajada :)

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ja siis kirute, et eesti tüdrukud välismaa meestele lähevad..
no kus see loogika nüüd siis on?

May 08, 2006  
Anonymous Anonymous said...

ja muide, see et inimene trendi ei tea ei tähenda, et ta väga ilustasti, hästi võiks riides käija. kui vaadata trendist mööda võib leida hoopis huvitavaimd isksusi, kes ka oma peaga mõtlevad ning ei jookse poodi iga kord kui moodi on läinud näiteks roosade kummikute asemel sinised. trend ja mood soodustavad tarbimist. aga jah, kõik on ilus mis ei ole oma :D vahel tunduvad ka soome nooremapoolsed mehed täitsa mõnusad, kuidagi teistmoodi, ma ei väida, et ilusamad. p.s ma ei räägi nendest, kes eestis viinajahil käivad

May 08, 2006  
Blogger Rivo said...

>...sealsed tüdrukud näevad hulka paremad välja...

defineeri paremad.

May 08, 2006  
Blogger Kaarel Nurk said...

"Kohati on tunne küll, et leida eestist lõpuni trenditeadlikku tüdrukut on võrdlemisi raske"

Kui keegi pühendub sellele, et olla riietudes "lõpuni trenditeadlik", siis tekib mul küll küsimus, et millises muus valdkonnas tal puudujäägid on. Natuke tähtsamaid asju on ka.

May 08, 2006  
Blogger Mats Volberg said...

mina pole nõus.
olen minevikus [ja ilmselt ka edaspidi] olnud erinevates suhetes neiudega väljaspool meie riiki [ja rahvust] kuid vaieldamatult on eesti omad ikka need kõige magusamad. ning suhtlusbarjääri ma kindlasti põhjuseks ei tooks.

mis nüüd väljanägemine + raha = tulemus mõttesse puutub, siis minu silm märkab tänavatel küll naisterahvaid kellel on glämmi rohkema raha eest kui minu aasta üüriarved. ja näen ka neid kelle kogu garderoobi saaks võileiva raha eest kätte - aga see on jällegi juba teine stiil.

May 09, 2006  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007