Friday, April 28, 2006

28.aprill-reede- sista sista - me &mr. nobody


Eile oli hea päev.
Hoolimata sellest, et autosõit kehvasti läks ja ma pidin eksami ära jätma.
mõnikord lihtsalt on nii, et kuigi läheb halvasti, oled ikkagist õnnelik ja usud, et kõigel on põhjus.
Eile kell 1900 oli kohvicumis luuleõhtu ja peale seda istusime Bianca ja ta sõpradega
lindamäel. Lahe oli. :)

Aga pildil siis taaskord õekesed J&J ning alla panin ühe chalice´i räpijupi. et ehk on hea, eriti kui teate seda lugu :)


-----------------------------------------------------------
.......
vahel mõtlen et kuidas oleks, kui oleks õde
võibolla siis ma ei saakski aru õnnest
hoopis retsiks tema kaisumõmme
või äkki et oleks nõme kui vend pai teeb
mitmel mu sõbral on õed a mulle on nad ikka nagu naised
oleksid mu parim sõbranna
ja kui sai seisaks mu kõrval laval, teaksid mind õpetada kuidas kõlama panna
oleksid olnd kaunis tüdruk ilma et peaks kandma ehteid
oleksin saand sind kaitsta sest tean, millised võivad olla mehed
oleks kellelt küsida nõu sest naistest ma jälle suurt ei tea
muidugi üksteise mõtteid loeksime ka suletud huulte pealt
või ei, mai ei tea, ei tea ka, kassa ka praegu kuuled
et kusagil on su vanem vend kes laulab sulle
aga kui, siis armas Siiri ma küll sulle tihti neid lilli ei too
a mulle tõesti ei meeldi see koht
ära ole vihane
kahjuks ma ei näind sind kunagi, kuigi igatsen
ja pea meeles me kohtume kindlalt veel

mu sista, sista
mu mõtetes
mu südame sees
mu sõnas ja hääles
mu sista, sista
mu mõtetes
mu südame sees
kuni ükskord me näeme


Chalice - Õekesele
Süsteemsüsteem

----------------------------------------------------------------

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007