Thursday, May 25, 2006

25.mai - neljapäev - määrdunud sensor


Eile vaatasin maailma parimaid fotoblogisid maailma fotoblogide konkursil
Mõned blogid olid päris head, kuigi väga palju hingematvaid üllatusi esmasel vaatlusel ei tuvastanud. Üks, mis oli päri shuvitav oli ühe detroitlase fotojäädvustus kohalikest kodututest koos nende poolt öeldud tekstiga. Koos tekstiga olid pildid päris head.
Teine hea leid oli ühe singapurlase fotoblogi, mille värvid olid tõsiselt head. See oli ka mu absoluutne lemmik sealt fotoblogide konkursilt. Millegipärast valiti parimaks fotoblogiks mingid pool kitsilikud mustvalged fotod. Aga mida ka mina fotodest tean :D

Aga sellel pildil, mis täna mul on üleval näeb ilusti seda, mida mu kursavend hoiatas - nimelt on mul sensor räpane ja vajab puhastamist.
Neile, kes ei tea, toimub sensori puhtuse kontroll nii, et paned ava kõige väiksemaks ja pildistad sinist taevast, nii tuleb kõige paremini välja. vot siis.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007