Friday, June 16, 2006

16.juuni - reede - homme lõpetan ülikooli


Hei,
Homme ootaks sind oma lõpetamisele Tallinna Tehnikakõrgkooli, Pärnu mnt 62 oli vist aadress. Ja kellaaeg on 11.00. Võite suts hiljem tulla, et te ei pea seda jura seal saalis kuulama. :P

Kuigi te ei pea tulema ka, et Tõnis nt vaatab selle asemel kuidas torumees kodus toru paneb, aga muidu noh..tule ikka :P

Et ma olen nüüd siis jäädavalt suureks saanud vist, kuigi tunnet küll ei ole :P
Eile kooliõde arutles vanemaks saamise üle, ja ülemus ütles, et lastel on omad võlud ka. Et kui jääd lõpuni vastuvõttudel ja pidudel käima ning varjad oma halle karvu, siis on ka koomiline.

... et kunagi peab suureks ikka saama ja pere looma. Kui naised tihtipeale ütlevad, et saaks küll, aga meest pole, siis tegelikult mõtlevad nad, et head meest pole, kellega tahaks, ja mitte ainult naised :D

Kuigi T hakkab vist juba vaikselt pesa punuma :D

10 Comments:

Blogger Tõnis Hiiesalu said...

kes on mr T?
http://www.newsarama.com/AP_Comics/MrT/MRT1_COVER.jpg

June 16, 2006  
Blogger Risto said...

:D
Arva ära kes on T,
aga see tüüp pildil on ju hoopis B.A A-rühmast :D

June 16, 2006  
Blogger Aron Urb said...

ja mina olen aru saanud et Mr T on siis B.A näitleja nimi, meenub ta ka filmist Rocky, kui ma nüd mööda ei pane.

June 16, 2006  
Anonymous Anonymous said...

teadsa, ma ka kahjuks ei j6ua - istun koolitusel...aga suured 6nnesoovid ikka ja kallikalli!

June 16, 2006  
Anonymous Anonymous said...

a mina tulen!

June 16, 2006  
Anonymous Anonymous said...

vana jah, aga mitte _nii_ vana, et mäletada legendaarse sarja A-Rühmlegendaarse tegelaskuju B.A Baracus legendaarset osatäitjat Mr. T [sünninimega Laurence Tureaud].
Temast on isegi multikas ja puha.

June 16, 2006  
Blogger Holly said...

õnitlused lõpetamise puhul ka minu poolt...

June 16, 2006  
Blogger Risto said...

aitähh kõigile kes tulid. hästi lahe oli :)

June 17, 2006  
Blogger Mart said...

kohal ei olnud, aga õnne ikka!

June 17, 2006  
Blogger absolut said...

ma ka kohal ei olnud, aga õnnitlen ka!

June 20, 2006  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007