Monday, June 19, 2006

19.juuni-esmaspäev - pärast pulmi ja lõpetamist


Veelkord suur aitähh kõigile, kes said mu lõpetamisele tulla ja neile kes õnne soovisid. Ma proovin siis see nädal ka kõigi lõpetamistele jõuda :)
Nädalavahetus oli suhteliselt produktiivne - lapäeval lõpetamine, pühapäeval pulmad. Kusjuures pulmad olid hästi lahedad, siuksed vastuvõtu moodi, kus Saue mõisas toimus laulatus, pärast oli väike pildistamine ja tordisöömine ja oligi läbi :P
Sain pulmas fotograafi mängida ja sain veelkord aru kui mannetu fotograaf ma olen kui on vaja saad perfektseid pilte kõigis olukordades. Kusjuures enamus üritusest toimus sees ja aknast paistis ere ere päike, kohati pidin iso 1600 peale keerama ja otse loomulikult unustasin ta sinna :S. aga mõned pildid tulid päris lahedad :P :D
Aga kuidas siis peab pildistama ereda ja kontrastse valguse tingimustes?

5 Comments:

Blogger Mart said...

välguga

June 19, 2006  
Blogger Risto said...

seda ma kartsin :S

June 19, 2006  
Blogger Mart said...

hmm. see ei ole ju üldse hirmus kontseptsioon? :-P

June 19, 2006  
Blogger Risto said...

noh, selleks peab õppima välguga pildistama, aga seda ma ei oska kuigi mul on välk olemas ja korralik välk.
et lähedalt portreed on enamvähem ok, aga kaugemad objektid on müstika..

June 19, 2006  
Blogger Mart said...

sul on digi ju... võta ja katseta. :)

June 19, 2006  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007