Thursday, July 26, 2007

26.juuli-neljapäev - sain blogisõbra


Sain endale blogisõbra Gerda.
Mõtlesin, et lahe oleks kui blogisõbrad avaldaksid nt üksteise loomingut.
Kuna Gerdal on joonistusteblogi ja ta tegi ka minust ja A´st ühe portree, siis panen selle siin ta lahkel loal ka üles(loodan, et ta pole vastu). :)
Joonistus ise on tehtud Lauritsa suvekoolis tema talus. :)

Eile oli Hercule Poirot´is kapten Hastingsi poolt lahe mõte, et kui ilusad naised oskavad ennast koledaks maskeerida, siis on ju võimalik ka vastupidi :P

5 Comments:

Blogger Tõnis Hiiesalu said...

näed nii vana välja siin.

July 26, 2007  
Blogger Risto said...

:)
noh, perspektiiviga joonistatud. :D

July 26, 2007  
Blogger Gerda Märtens said...

oohoohoo! kihvt aitäh äramärkimise eest. ma nüüd hakkan kohe käbedamalt joonistama ja joonistusi blogisse riputama. ainuke asi et mu lemmik must vildikas on kadunud...

July 26, 2007  
Blogger Gerda Märtens said...

aa kuule üks küsimus. et kui suurelt mu pilte sul ekraanil näitab? sest mul on nii et pikuti formaadi puhul(just viimase mu blogis oleva) ei mahugi ekraanil kogu pilti korraga vaatama, tuleb scrollida. kui ma panen suurema foto, siis blogger ei näita üldpilti, vaid ongi rämedalt suur ja nagu matkad ringi mööda pilti. tahaks ju üldistust ja kompat ka näha...aga ok ma edaspidi panen veits suuremad, väga hea, väga hea...

July 26, 2007  
Blogger Gerda Märtens said...

oota oota appi:D ma ei tea enam kust ma peaksin su vastuseid lugema, need on igalpool. ja ma ei tea nende õiget järjekorda. edaspidi tuleks kuidagi organiseerida. aga tähendab. võime ka ühte situatsiooni kajastada. nii abstraktsemalt, mõlemad omaette, valides lihtsalt teema, kui ka n-ö natuurist, kui seda on võimalik korraldada.

July 27, 2007  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007