Monday, July 09, 2007

9.juuli - esmaspäev - päev pärast Ida-Virumaad


Kilingi-Nõmme ja Schillingu asemel läksime seltskonna sõpraega hoopis Ida-Virumaale.
Hakkasime Laupäeva lõunast sõitma mööda Peterburi maanteed ja muudkui läksime.
Loksa sõjaväe sadam-Sinimäed-Kiviõli ja pühapäeval Oru-Toila park-Sillamäe-Narva-jõesuu-Narva-Kiviõli lähistel-Tallinn-Kiisa.
Selline üle 600km-ne sõit mööda rannikut. Ilus oli.
Narvas leidsime hukkund eesti sõduritele mõeldud kalmistu, kus kõk ristid olid jala pealt maha saetud. :S
Sinimägedel ei täitund kahjuks mu lootus sõjakraami leida. :D
Aga ilus on see Ida-Virumaa. Sillamäe on päris lahe linn.
Kahjuks ei jõudnud sinna tehasesse.

Pildi tegi siis Tanel. Neile, kes ei tea, siis see tank asub Narva jõe ääres.

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

kummale poole see toru suunatud on, vene või eesti ? :D

July 10, 2007  
Blogger Risto said...

toru on suunatud ikka Eesti peale.
T. pakkus,et peaks teisele poole suunama, aga noh.

July 10, 2007  
Blogger Laura B. Kass said...

Risto kuule organiseeri mulle Folgi ajaks Viljandisse öömaja...

Maitaha jälle telgis mittemagamatusest uimasena vedeleda :S

July 10, 2007  
Blogger Risto said...

optimist,
miks sa arvad, et mul endalgi seal suurt võimalust on? :D
Aga helista mulle folgireedel, ehk saan sind ka kuhugi kutsuda. :D

July 10, 2007  
Anonymous Anonymous said...

hihii, mul oleks endale ja sõpradele öömaja olemas, aga kardetavasti pole jällegi aega minna folgile :S

July 10, 2007  
Blogger Risto said...

Lenne, mis teed siis, et sul nv ka täis on? :O

July 10, 2007  
Blogger Unknown said...

Ooo, Lenne ma olen su sõber, võibvä :D

July 11, 2007  
Anonymous Anonymous said...

mul selline tore asi, nagu töö graafiku alusel.
aaaaga, ma peilisin välja, et on variante, et äkki ma polegi siis tööl ja noh.. siis võib ju juhtuda, et selles viljandi linna nimelises kohas äkki trehvab :P

a sõpru pole kunagi vähe :D

July 11, 2007  
Blogger Risto said...

:)
jah, sõbrad on vahvad,
Aga Lenne koini oma ülemusi, et nad sind puhkusele laseks folgi ajaks. :)

July 16, 2007  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007