Friday, March 30, 2007

30.märts - reede - rukivver ehk ilusat nädalavahetust


Lugesin Marta ja Potsataja blogist Marta kurtmist, et Delfis sõimatakse venelasi ja soovitatakse neil venemaale tagasi kolida.
noh, kogu see sõim on ju siiski sisuliselt nende klemmide vastu, kes käivad aljosa ees piketeerimas ja kaitsmas teda. Juhuslikult on nad venelased ja siis on hea sõimata neid, unustades ära, et nad sõimavad kogu rahvust sellega.

Eestis on sõna venelane vähemalt minu silmis selline sõimusõna maiguga, olgugi, et ta tähendab tervet rahvust. Mul on teinekord piinlik nimetada kedagi vene rahvusest isiklikult venelaseks, sest ma tunnen, et ma sõiman teda, nagu oleks talle pede öeld vms. :)

Samas sõimavad meie endi, st vene rahvusest eesti poliitikud ja eesti venekeelne press Eestit ja kurdavad kui kehva siin on elada ja kuidas neile liiga tehakse. Keegi ei ütle kunagi välja mis neil halb on, aga halavad kui paha ja halb siin on olla.

Noh, samas öelge mulle mõni kena euroopa riik, kus ei oleks rahvuslikke probleeme. :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007