Thursday, March 29, 2007

29.märts - neljapäev - Krahli surnud kajakas


Eile käisime Krahlis Kajakat vaatamas.
Tundub, et ka Krahl mandub. Kui sama lavastaja Jänese aasta oli võrratu tükk, siis praegune 3,5 tunnine lavateos kippus kohati venima ja lõppedeks kui hakkasid mõtlema, et mis nad siis sellega öelda tahtsid, siis ei oldki nagu midagi? Või oli, aga kas sellest ei ole juba räägitud? Põlvkondade sõda, avangard.
Krahl tundub oma suure kunsti ja maailmiroonia taotlusega kaotavat oma mõtet.Et naerame ja ilgume ja shokeerima, et oleks naljakas, aga miks? Lihtsalt pulli pärast? :)

6 Comments:

Blogger Aron Urb said...

Ma käisin pühapäeval vaatamas Kajakat, minu jaoks oli see eelkõige teater sellest kuidas teatrit saab teha. Aga eriti meeldis mulle Ulfsakite isa/ema-poja suhtearendus :) Erinevate generatsioonide suhestumine lõi seal mitme nurgapealt veel välja.

Igatahes mulle meeldis. Pakkus vaatamise-mõtlemiseainet küll.

March 29, 2007  
Blogger Risto said...

noh, okei, tegin vbla pisut liiga etendusele, sest räägiti mulle võõrastest ja mittepuudutavatest teemadest ja etendus oli nõrgalt ja lõdvalt seotud.
Ootasin lihtsalt sealt rohkem.

March 29, 2007  
Blogger Aron Urb said...

heh, kas armastus ja inimsuhted ei ole sind puudutavad teemad ve :P
eks igaühele omad etendused mis talle sobivad, a milline oli muidu su viimane positiivne kogemus teatrist ?

March 29, 2007  
Blogger Risto said...

Jänese aasta oligi kusjuures. :D
vbla sellepärast see asi enam ei võlunudki, et nad teevad seda sama vormiga, aint sõnad on teised.

March 29, 2007  
Blogger e said...

oioioi, mulle andis see etendus küll mõtlemist ja mõtisklemist =)
nali selles etenduses oli minu jaoks sarnane etenduse laiali lammutamisele - nad naeravad ja naeratavad mulle ja esimese reaktsioonina naeratan vastu. siis teadvustan, et see on ainult mäng ja nende naer ei ole 'päris' ja teinekord see siiski oli 'päris' või vähemalt arvasin, et oli.
puhtus - mõni tüüp on, lihtsalt on laval ja rohkem ei olegi vaja. ta ei pea 'tegema' ega ütlema midagi. ta on.
vene keelne klassikaline teater vaheldumas ... kogu selle nähtud sigri-migriga. oskuslik.
kui meeldimisest rääkida, siis mulle meeldis see rohkem kui jänese aasta. nii tore, inimesed on erinevad ;)

April 02, 2007  
Blogger Risto said...

jah, seda küll.
Tundub, et see tükk läks rohkem korda teatri kui sellise sõpradele. :)
St neile, kes on sellele rohkem mõelnud.
Aga eks ta ole, igal ühel on omad teemad, mis teda puudutavad.

April 02, 2007  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007