Thursday, October 05, 2006

5.oktoober - neljapäev - kunagi oli suvi ja päikene


Noh, tibud,
mäletate, kunagi oli suvi. Oli soe ja päike paistis. Üks kirjanik Maugham Gauguini eluloost jutustavas raamatus pakkus, et on olemas inimesi, kes ei kuulu sinna, kus nad on sündind. Nad on seal õnnetud ja virelevad. Aga kui nad kunagi satuvad sinna õigesse kohta, siis on nad seal nagu kalad vees. Näitena tõi Aleksandria ja Tahhiiti. :)
Ma tunnen ka teinekord, et tahaks ära, kuhugi...


Aga pildil on Asko Künnapi moodi sisekujundaja abiline kakskiktornide ekskursioonilt.

6 Comments:

Blogger Aron Urb said...

kas sa oled vahel mõelnud et portree tegemisel panna inimest mujale kui keskele pildil. soovitan vahel proovida :P

October 05, 2006  
Blogger Risto said...

kle mulle meeldivad tsentraalprojektsioonid. ma ei teagi miks, see on objekti rõhutamine mu meelest. kunagi nägin üht head eeskuju ja ei saa sellest nüüd lahti :)

October 05, 2006  
Blogger Tõnis Hiiesalu said...

mulle meeldib. siuke seeriavärk on palu etem kui üksik pilt... saab ülevaate eest ja tagant. :)

October 05, 2006  
Anonymous Anonymous said...

kisse hea eeskuju oli?

October 05, 2006  
Blogger Risto said...

üks mu kursavend käis kunagu veneetsias ja tulistas vöölt inimesi. Need portreed mõjusid nii lahedalt jõuliselt ja samas punkarlik banaalselt.

October 05, 2006  
Anonymous Anonymous said...

oh millised sõnakeerutused...

October 08, 2006  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007