Thursday, September 28, 2006

28.september - neljapäev - moekas


Eile jõudsin õhtul üritusele, kuhu kästi hästi viisakalt riidesse panna. Kai ütles, et glamuuri üritus noh. Üks Kai kursaõde kommenteeris enne, et noh, siuke pereema glamuur rohkem. Aga noh,

Kohalejõudes oli niigi väike Dejavu baar-lokaalike üleslöödud inimesi puupüsti täis ja vaba oli vaid väike punane vaip, kus üsna varsti hakkasid modellid sibama.

Riideid ma väga tähele ei pand,ei old nagu väga midagi, aga modellide look oli küll siuke cold as a bitch. Aga noh, mina pole stilist ega jumestaja. :D

Ja moeshow pildistamine pole üldsegi nii kerge nagu ma kujutasin. Ja mu kit toru fokusseerimine on ka kole aeglane. heh,

sry, tuli siuke virisev tekst,

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

koperdasin eile õhtul kontorisse ning jäin töökaaslasega juttu rääkima ning kokkuvõttes ei viitsindki kusagile minna, vot niipalju siis KUMUST

September 28, 2006  
Anonymous Anonymous said...

aga on ka olemas manuaalfookus ju;)!nii laisk ka ikka ei tasu olla!

September 28, 2006  
Blogger Aron Urb said...

muig, deem kahju et ma ei saand tulla, mulle coldbitchpereemad meeldivad

September 28, 2006  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007