Monday, September 18, 2006

18.september - esmaspäev - päev pärast nädalavahetust



Nädalavahetus ongi läbi.
See oli kuidagi tormiline ja väsitav. Lisaks veel see, et ma ise olin tõbine.
See autoomamine on elu nagu justkui kiiremaks teinud. Enne seda oli aega nagu rohkem, võibolla lihtsalt on kiiremad ajad tulnud.
Nüüd kui auto on olnud mul kasutada, on ära kadund ka mure selle pärast, et kuidas koju saada pärast ja sellest tingituna ei saa ka nädalavahetustel nii palju magada.
aga noh...mis seal ikka.

Eile viisin ema laeva peale ja pärast istusin linnahalli kõrval kai jäänustel. Mõte oli küll kaugemale minna fotokonkursi jaoks materjali hankima, aga jäi ära.

Vahetasin siin eelmise pildi välja reedel Kultuuri katlamajas nähtud Billeneeve tööga. Ise akti ei teind, aga ehin võõraste sulgedega. Eelmine pilt pardist päikseloojangul oli liiga imal ja ei istund mu pisut punkarliku hingelaadiga.
Lahe näitus oli, eriti head olid suured hüperrealistlikud portreed.
Näitust saab vaatama minna kultuuri katlamajja kui Maarinil ehelistada ja ta laseb sisse. ;)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Risto: "Nüüd kui auto on olnud mul kasutada on ka ära kadund selle pärast, et kuidas..."

MÖH???

aga mis fotokonkurssist jutt käib?

September 18, 2006  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007