Thursday, September 07, 2006

7.september - neljapäev - inimene


Inimene

Inimene, ta on minu noorem vend.
Ta on rumal kui hüljes
ja targaks peab end.

Neil isegi koolieelikud
ülle panevad püksid ja seelikud,
neil puuduvad suled ja ehmed.
Olgu poisid või plikad,
kõigi koivad on pikad
ja nokad on nosus ja pehmed.

Üks tühjus ja tühisus ümbritseb neid.
Ei haudu nad mune,
vaid uusi ideid.

Nad kardavad jääd, on tiivutud
ja kõik nende kombed on siivutud:
ei maga nad lumes, vaid voodis.
Ise sõdasid peavad,
ise sõdasid neavad
need maapealsed anekdoodid.

Kuid sageli haarab mind nimetu piin.
Enam olla ei tahaks ma prillpingviin.

Olen lind. Mul on tiivad.
Kuid kuhu nad viivad?
Jää alla molluski järele
viivad mind tiivad.

Seisan üksinda tuisus ja jääl.
Aga tiiva all südames väreleb:
kus on siis mu lilled jäänd,
kus on nad jäänd.


Tekst: Juhan Smuul
Muusika: Tõnu Trubetsky
Gitarrisoolo: Kaspar Jancis


Teinekord ei oska lihtsalt midagi kirjutada..
Tegelikult tahtsin panna kaarli pildi ja Teater Odeon´i, aga läks teisiti.
Pildil siis kujud kultuuriritehase festivalilt.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

on sul midagi inimeste vastu? :P

September 07, 2006  
Blogger Risto said...

ei, mitte sugugi

September 07, 2006  
Anonymous Anonymous said...

"ei" ja "mitte" teevad kokku "jah" :)

September 07, 2006  
Blogger Risto said...

:)

September 08, 2006  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007