Friday, August 25, 2006

25.august - reede - öö on öö on öö 2



Kolmapäeval käisime Beritiga Stroomi rannast klaasikilde korjamas. Sealt siis ka pilt.



Hommikul kui hakkasin tööle sõitma, siis sõitsin kolinal mingitele kiviplokkidele otsa, mis mingi kohalik jobu oli sinna tassind omakohu eesmärkidel vist. selle tragajärjel jäi üks plokk mulle auto alla kinni ja vistlõhtus seal midagi ära, sest seal kolises pärast. :S


Asi, millest ma tagelikult rääkida tahtsin oli see tähelepanek, et vist enamusel on keegi eriline, kes tundub neile olevat see ainus ja õige. Mõnikord saadakse selle isikuga kokku ja ollakse õnnelikud, teinekord jäävad need inimesed mingiks kaugeks ihalduse ja soovi objektiks, kelle pärast tuntakse sisimas valu.
Küsige oma sõprade ja tuttavate käest, pakun et vähemalt kolmandikul on keegi selline olemas, kui nad seda muidugi tunnistada julgevad :P

12 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Mina tunnistan! Ja mul on neid isegi rohkem, kaks võibolla...

August 25, 2006  
Blogger Risto said...

kuidas nii palju :O

August 25, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Ahjaa, ja ma arvan et kui sa selle inimese ükskord tõeliselt endale saad, siis see võlu kaob kunagi ikka, miski ei ole igavene...

August 25, 2006  
Anonymous Anonymous said...

miks nii palju? Ma lihtsalt olen selline inimene, kes võtab asju tugeval ja südamega ;)

August 25, 2006  
Anonymous Anonymous said...

mul on kaa üks salajane ihaldusobjekt, kelle järele ma kinos istudes õhkan....:)

August 25, 2006  
Anonymous Anonymous said...

oli-on

August 25, 2006  
Anonymous Anonymous said...

minul tuli, oli, sain, on, ja jääb.
see "objekt"

August 25, 2006  
Blogger Holly said...

loodan et kunagi leian kellegi sellise

August 25, 2006  
Blogger Risto said...

südamerahu huvides on hulka parem kui sa ei leia seda halvemat versiooni, sest see on tõeline nuhtlus ja peavalu.

August 26, 2006  
Anonymous Anonymous said...

mai tahaks nüüd olla kuri ega küüniline ega midagi, aga, Risto...

well duh! ütleb mina selle avastuse peale ja tõstab käe :)

August 27, 2006  
Blogger Risto said...

MCV, mismõttes? räägi täpsemalt. :)

August 27, 2006  
Anonymous Anonymous said...

mul on kaks:)

August 30, 2006  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007