Friday, August 18, 2006

18.august - reede - koketeerib, joob kokteili


Ausaltöeldes ma ei teagi miks ma selle pildi panin ja miks see mulle meeldib. Ma ei tunne kumbagi tüdrukut ka mitte.., aga tunne oli, et oleks hea see pilt täna panna.
Pilt ise on filmi Meeletu võtete folderist nagu mitmed eelmisedki siin blogis.

Arvasin tänase hommikuni, et teen koos õega koosolekut, aga tema sai must valesti aru ja arvas, et ma tahan seda üksi teha ja nüüd siis teengi.kommunikatsioon rsk... :S

Vahepeal avastasin, et kui võimalik, siis ütle kõigele ei ja salga kõike, pisut lihtsam :D

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

aga risto kas lihtne elu on siis see mida sa tegelikult tahad?
ja kui kõigile ei hakkad ütlema ja salgama siis tehakse sulle samamoodi ja lõppkokkuvõttes lähevad asjad veel keerulisemaks kui nad alguses olid.

August 18, 2006  
Blogger Aron Urb said...

no problem, isegi salgamist kui probleemi saab omakorda salata ja sellest omakorda tekkivaid probleeme saab salata ja sellest omakorda tekkivaid probleeme saab salata...salati isu tuli.

August 18, 2006  
Blogger Risto said...

noh, jah, kõike tuleb mõistlikkuse piires teha, et alati ei tasu ka ei öelda. nt eriti kui midagi head pakutakse :P

August 18, 2006  
Anonymous Anonymous said...

kas mulle tundub või sulle meeldibki tohutult neid kaldkriipse ( / ) tippida?

linksi all on sul paras posu neid üle. mitte et nad takistaksid sihtmärgini jõudmist, aga silma riivab. või on see sihilik?

August 19, 2006  
Anonymous Anonymous said...

mina = ie

August 20, 2006  
Anonymous Anonymous said...

jah mul juhtus ka kunagi nii,et üks ütles,et ma eitan alati kõike ja mina ütlesin,et kamoon, ei eita...eieiei eita noh...

August 20, 2006  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007