Tuesday, August 15, 2006

15.august - teisipäev - jah lävel seisab võlur..


Noh, tervisi vihmasest Tallinnast..
Eile sibasime Tõnise ja ta vennaga 10 km maha ja pärast käisime ujumas. Väga sangarlik tunne oli küll esimest korda elus siuke maa maha sörkida. Peamine point asja juures oli iseenda ületamine, et ei, ma ei tohi jalutada, peab edasi jooksma... ja nii ta läks.

Aga kui sa kommanteerid, siis ära jää anonüümseks, ole julge mu sõber ;)

Pilt on jällegi Veneetsiast, ühelt vaateaknalt öises labürintlikust linnas. Temaatiliselt vist sobib pilt ka laupäevast paraadi mälestama ja muretsema, et mis meist küll niiviisi arvatakse :D

3 Comments:

Blogger Aron Urb said...

väga tubli saavutus:) a kui rattasõiduks jälle läheb antagu teada, joosta ma ei oska aga rattaga tuleb toime küll.

August 15, 2006  
Blogger Tõnis Hiiesalu said...

11 paiku helistas Priit ja kutsus rattaga ka sõitma :) Esiteks sai Ülemiste järve ujuma mindud, siis Toompeal paar tiiru ja siis Levikasse... kus sai siis lõbusalt hommikuni aega veetud ja viinaga teed joodud :) kell 5 jõudsin koju

August 15, 2006  
Blogger Risto said...

maniakk,
aga igastahes on sul parem tervis kui mul. mina oleks küll tsista :D

August 15, 2006  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007