Tuesday, January 27, 2009

Kai ateljee ja Arrigato


EIle käisin K-ga Arrigatos kuna neil on kampaania korras jaanuari lõpuni 10x kaart 490 eeki.
Kuna ma olin Arrigatost palju head kuulnud, siis ootasin ka palju ja seepärast ka pettusin kergelt. Esiteks tundus maja hulka väiksem seestpoolt kui väljastpoolt ja teiseks oli sisekujundaja vähemalt sportimise osas kõvasti puusse pannud. K kiitis küll, et vähemalt teiste spordiklubidega nagu Reval või Arctic võrreldes ei ole Arrigato peldik ja seal on vähemalt ilus.
Hästi ägedad olid seal mõned koridorid, kus seinad olid puhtast betoonist ja põrand oli heledast lauast. Ja saalide siseaknad olid lahedad maast laeni.
Aga nimest tulenevalt oleksin tahtnud rohkem jaapanipärasust ja jaapani hõngu kui juba on mindud jaapanipärasesse teemasse. Aga seal spordisaalide põrandad olid väheütlevast kirjust kummist ja riietusruumis oli soome saun. Dussidest tulevad veejoad olid teravad nagu klaasilõikuses. :D
Väidetavalt pidi Arrigato jaapanipärasus avalduma 3.korruse saunakompleksis, kuhu ma kahjuks oma 10x piletiga ei pääsend ja kus oli 1 inimene kui ma seda läbi ukse piilusin.
Aga trenn, millest ma osa võtsin oli suurepärane. K oli juba kaua aega kiitnud Bodypumpi ja see oli päriselt ka äge.
2/3 osavõtjatest olid naised ja kogenud mehes sättisid ennast taharitta. Mina nii kogend ei old ja olin lihtsalt tagapool. Ees oli energiline SM häälega musklites kena naine, kelle järgi kõik rõõmsalt kangi tõstsid 2,6 ja 10 kiloste kangidega.
Trenn kestis tund aega ja pärast oli mul raskusi trepist allaminekuga, sest lihased olid läbi. Pärast proovisin sõude ergomeetrit teha ja see tundus suht nõmedana üksi ennast ületada. :)
Arrigatos oli ka hulk teisi põnevaid trenne, mida tahaks proovida. Kuna seal aeg ei ole piiratud, siis mõtlesin, et mõnel vabal päeval võiks alustada joogaga, jätkata salsa või line tantsuga ja lõpetada bodycombati või bodypumpiga. :P


Pildil on siis Kai ja T Kai ateljee avamiselt. :)
Kui keegi tahab kogu galeriid näha, siis küsige mult meili teel linki. :)

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

mina tahan! palun saada link kai@kaieichen.com aitäh:)!

January 27, 2009  
Blogger Unknown said...

Ja mina tahan ka:)!!!! wildcatelis@yahoo.com aitäh!

January 27, 2009  
Blogger Tüdruk said...

mu armas snoob...

January 27, 2009  
Blogger Laura B. Kass said...

Yeah, mine salsasse =D Salsa on vahva

January 29, 2009  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007