Friday, January 16, 2009

Krussis närvide aeg


Ma küll horoskoope ei usu, aga tundub, et praegu on selline krussis närvide aeg ka teistel peale minu.
Otsest põhjust nagu pole, aga ju see rusuv majandus ja pime aeg teevad salamisi oma töö.
Olen mitme arsti juures käind ja kurtnud erinevaid muresid, aga arstid võtavad visiiditasu ja kinnitavad, et ma olen terve. :S
Täna hommikul mõtlesin metsajooksule, aga kuna L. ei nõustund ühinema, siis piirdusin võimlemise ning kõhulihaste ja kätekõverdustega. Meeleolu paranes tunduvalt.
Peaks vist ikka selle Arrigato 10x pileti ära võtma. :)

Pilt on tehtud 2005 a. folgilt kui me L-ga jõudsime kl 9 laupäeva hommikul Viljandisse ja käisime Puhhi moodi külakorda erinevaid hommikusööke söömas. Siin jõudsime me pannkookideni. :P

Pilt on taaskord tehtud mu vana Canon A60-ga, millel on siiani vahelduv defekt müra näol.

2 Comments:

Blogger Silja said...

Kahjuks ma tean seda tunnet... Veel pole mitme arstini jõudnud, aga teen perearstivahetuse :/ Ei jõua enam ära kannatada oma "terve"olekut.

January 16, 2009  
Blogger Risto said...

:)
ma kardan, et selle ainus ravim on aeg ja päike. :D

January 19, 2009  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007