Monday, January 26, 2009

olen udu


Vabandan nende ees, kes loodavad ehk kai ateljee avamise pilte näha, sest neid ei ole kuna ma unustasin kaamera koju. Olen udu. :)

Aga Kai avas koos Stellaga laupäeva õhtul vahva Ateljee Vaimu tänavas majas nr.1.
See ei ole ses suhtes kõige kergemini leitav koht, sest see asub kõrvaltänavas kangi alt väravast sisse minnes vasakut kätt, aga see ei peagi vist vitriiniga lööma. :)
Minu superglamuurne kaaslane ütles, et ta ostaks täitsa mitu asja sealt. :)

Oskab keegi soovitada mõnd ägedat riiki/piirkonda, kuhu saaks suvel 3-4 nädalaks sõita ja mille edasi-tagasi lennukipiletid ei maksaks üle 5-6 kilo. :)
Eile vaatasin bookinghouse ja selle järgi Vietnami reis maksab 17 kilo ja Beking 12 kilo.

Aga pilt ise on tehtud suve lõpul kadriorus A poolt, kellel olid fookuse suhtes omad prioriteedid. :)

6 Comments:

Blogger Tüdruk said...

Oi, mina olen Autor:). Aga mulle täitsa meeldib see kiiksuga fookus.

Ma tean sellist riiki, kus saab suvel reisida : HOLLAND:D ja sh teisi toredaid Euroopa riike nagu Saksamaa, Prantsusmaa külastada:)

January 26, 2009  
Blogger TE said...

istanbul\türgi?

January 26, 2009  
Blogger Risto said...

Türgid ja Istanbulis on juba 2x käidud. :)

January 26, 2009  
Blogger liivi said...

klmi selle nädala lõpuni kestva kampaania raames saab näiteks hiina (sihtkoht peking või shangai või hongkong) edasitagasi u 6200 krooniga, reisimiseks kuni juuni keskpaigani. aga see pole vist väga suvi veel :)

January 26, 2009  
Blogger Ingrid said...

Holland on parim paik Euroopas, ma pole küll Euroopa kõigis paikades käinud, aga ma arvan et kui ma oleks, siis oleks lemmikkoht ikkagi Holland. Amsderdami ma väldin. Lõuna Hollandis on armas paarisaja tuhande elanikuga linn Nijmegen, keskus on lahe ja klubitada saab ka aga kui kõndida pool tundi kesklinnast eemale Nijmegeni ülikooli poole ja jalutada sealsetes kõrvaltänavates..see on jube rahulik koht, tänaval teretavad sõbralikud inimesed alati üksteist ja see rahulik olemine seal..eemal linnakärast, see võrdub peaagu mõistega - kodu :)

January 27, 2009  
Blogger Risto said...

:)
äge,

January 27, 2009  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007