Thursday, November 06, 2008

kired


millegipärast olen viimasel ajal hakand taaskord mõtlema kirest. Pikka aega see mõte ei olnud aktuaalne, aga nüüd auto ostuga on see tagasi tulnud.Muidugi lisas ka filmi kiired ja vihased taaskordne vaatamine oma mõtte. Muidugi need filmiinimesed elavad ka garaazis, aga noh.
Mõte, et äki peaks vilistama ökonoomiale ning praktilisusele ja ostma sportauto, mis tekitaks kirge.Unustama praktilisus ja elama hetkes? :) Jaguar nt? :)
Samas palgapäevast palgapäevani oleks ka niru elada, või sõita autoga vaid nädalavahetustel ja muul ajal bussiga. :D

Teisest asjast. Ma ei mõista kuidas kõigile see uus Bond nii tohututlt meeldib? Minu silmis näeb ta välja nagu vene mõrtsukas. :D

Ahjaa, A saatis ekspressi võrdluse Bond vs Putin :D

4 Comments:

Blogger Epp said...

jah, mulle tuli nüüd meelde, kuidas mul olid ükskord umbes nädal aega täpselt sama koha peal täpselt samasugused sinikatest sõrmejäljed, kui seal pildil tahmased sõrmejäljed...

noorus on ilus aeg :)

November 06, 2008  
Blogger Risto said...

:P
kust said? :P

November 06, 2008  
Blogger Epp said...

kolm korda võid arvata :P

aga selleks, et uue bondi fenonemist aru saada, on ilmselt vaja olla naine. rrrrrrrrrrrr, daniel craig :)

November 06, 2008  
Blogger Risto said...

heh, :D

November 06, 2008  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007