Tuesday, October 28, 2008

Lasnamägi mu arm


Olen viimasel ajal ühe sõbraga Lasnamäel üht korterit remontind.
Ma pole kaua nii intensiivset vene keele praktikat saand kui praegu. Osadest saab kergemini aru kui teistest. :D
Siin räägivad kõik vene keelt ja kogu elu käib siin vene keeles. poes, trepikojad, isegi santehnikud on venelased. Et eesti  keelt võib kuulda vaid kaugemal asuvas supermarketis, kus nad on eesti keele ära õppind. :P
Laspepõlves olid mu hoovi lasped küll kõik eestlased ja pildil olevas karjääris käisime naabripoisiga seiklemas, kivistisi kaevandamas ja ogalikke ning huvitavaid esemeid õngitsemas. :)

taamal lasteaia taga asus kool, kus ma oma esimesed 3 klassi käisin E klassis. :D
Sõpradest mäletan reeturliku iseloomuga naabripoiss Ilmarit, hästi joonistavat Laurit ja Martinit, kelle isa töötas Kanduris. :)
Hiljem aastaid peale ärakolimist nägin öösel õudukaid, et me kolime perega Lasnamäele tagasi. :D

4 Comments:

Blogger Laura B. Kass said...

See on see lahe auk seal :P
Huvitav, mis eesmärgil see sinna tekkis ja miks ta seal ikka veel on...

October 30, 2008  
Blogger Risto said...

ei tea,
põnev oleks muidugi teada,
äki see on lihtsalt ehitamata jäänud maja vundamendiauk. :D

November 07, 2008  
Anonymous Anonymous said...

See võib olla ikkagi paekarjäär. Paese pinnasega aladel on palju selliseid auke - omaaegsete mõisa-, küla - või isegi talumurdude asukohad.
Ka Tallinna vanalinna ehitamiseks kasutatud paas on minu teada enamasti Lasnamäelt toodud.

November 07, 2008  
Blogger Risto said...

seda küll, aga see karjäär on vana aja kohta üsna pärapõrgus. sellepärast imestangi. :)

November 08, 2008  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007