Thursday, November 27, 2008

Kas keegi jagaks kontorit?


Eile tuli millegipärast jutuks teema, et kas ma ei tahaks oma haltuurade eest firmale maksta.
Ma siis pakkusin, et nt 10%, aga sellele järgnes süüdistus kui halb ja ebaeetiline inimene ma olen kuigi ma olin selleks justkui nagu loa saand. :S
Tänastel läbirääkimiste jätkumisel hakati rääkima, et ma pean oma tööd firmasse saama ja saan siis ise sealt mingi %
Heh, :S
Et kui arvasid, et tööandja peab sulle tööd andma, siis eksisid, võib minna ka teisiti.

Erasmuse vahetus maksis nüüd kätte, sest tänu erasmuse vahetusele venis mu lõpetamine aasta ja tänu sellele ei saa ma ka litsentsi.
Samas kes teab, miks see hea on.

Pilt on tehtud täna hommikul teel kontorisse Kaubamaja vaateaknast.Selle kallal toimetasid ka veel paar tsikki, aga neid ma ei pildistand. :)
Kaupsil on kõige vahvamad vaateaknad linnas. :)

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

miks sa litsentsi ei saa?

November 27, 2008  
Blogger Risto said...

ma pole piisavalt kaua peale kooli töötand. :(

November 27, 2008  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007