Monday, August 18, 2008

ütle otse, ära keeruta



mul on ausaltöeldes suht kõrini juba sellest, et aegajalt pöördutakse mu poole süüdistusega,et milline reetur, kahepalgeline ja kole inimene ma olen sõnadega, et tead ise küll miks, vaevumata välja ütlema miks nad mind äkitselt vihkama on hakand. Küsimusele, mis siis juhtus tuleb vastus, et tead ise küll. :D Aga ei tea. Kui teaksin, siis ma ju vabandaksin. Et tegelikult ei taha ma kellelegi halvasti ütelda kuigi aegajalt juhtub, et ütlen midagi, mis inimestele hinge läheb.
Näiteks J.
Pool aastat lasi mu erinevate mu sõpradega ringi, mõnel murdis südame ja lõpuks naasis oma esialgse poisi juurde. Kui ma siis Orkutis optimistlikult kommenteerisin nende ühist pilti pealkirjaga "Together" laulusõnadega jätkates "forewer," teatas ta mõni päev hiljem, et ma pole enam ta sõber ja ta vihkab mind. Keeldudes nüüd minuga suhtlemast. Blokeeris isegi mu nr ära. :D
Täna võttis H muga MSN-s ühendust vihjates, et ma solvasin kedagi oma vihjega ta lõputule remondile. Kui eile tundus selle oletatava solvatud inimesega kõik suurimas korras olevat, siis tänaseks oli sellest saanud suur solvang.
Et tegelikult ma ju ei taha halba, aga lõõpimine inimeste konnasilmadel võib kalliks maksma minna.

2 Comments:

Blogger Thredahlia said...

Risto, Sulle pai ja kalli, aga selle viimase lause võid igaks juhuks tulevikuks kõrva taha panna :)
Täitsa sõbralikult, selguse mõttes.

August 18, 2008  
Blogger Risto said...

seda küll, aga sa avastad, et need on konnasilmad alles peale neil tallumist kahjuks.

August 18, 2008  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007