Thursday, November 15, 2007

15.nov - neljapäev - M ja N soorollide vahetumine


Kunagi Saksamaal elades panin tähele esmakordselt rohkem tähele, et meeste ja naiste soorollid muutuvad vaikselt. Kui meie kultuuris on rohkem levinud/traditsiooniks, et naised nö tuunivad ennast ja proovivad meestele meeldida ja mehed on rohkem sellised olen nagu olen (eriti meie vanemate põlvkonna puhul vaadata), siis läänes on see tendents juba üsna kõvasti muutund, et mehed tuunivad ennast ja näevad vaeva, et naistele meeldida ja naised on vastupidiselt lodevad ja kuulutavad, et peaasi, et mugav oleks.
Esmakordselt paistis vähemalt mulle see asi silma nende nö inglise poissmeeste hulgas, kes Tallinna vallutama tulid kunagi aastate eest.
Aga Eestis levib ka vaikselt see mentaliteet, et mehed on edevamad ja naised lodevamad. Et naine kipub üha tihedamini ütlema olen siuke nagu olen, võta mind sellisena, et küll ma peo ajaks end üles löön. :D

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

su jutust tuleb välja nagu peaksid sa edevust ja lodevust vastandlikeks omadusteks... mõtle järele.

muide loomariigis enamasti näevadki isased edevamad välja ja tegelikult naised valivad.

November 21, 2007  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007