Thursday, November 01, 2007

1.november - neljapäev - minu esimene lainurk 12-24mm


Nii stressi maandusena soetasin täna endale lainruk objektiivi.
Tegelikult olen juba ammu soovind endale lainurka osta, aga kuna pole siiani piisavalt head pakkumist näind, siis on see soov jäänd rahuldamata.
Aga mõni päev tagasi nägin pakkumist ja siis täna ostsin ära.
Päris lahe on, või mis arvad? :) See pilt on siis mu vastse ostuga tehtud.
Toru ise on Sigma 12-24 f4,5-5,6.
Tegelikult olen ma aegajalt lainurgat puudust tundnud, eriti siis kui olen siseruume pildistanud. :)
Mustad nurgad on sellest, et ma ei võtnud kattevarjukit ära pildistades. :D

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Vot! Hea valik! Mina jään veel edasi unistama sellest! ;)

November 01, 2007  
Anonymous Anonymous said...

jee!! kongrätts!!!

November 01, 2007  
Blogger Risto said...

:)

November 02, 2007  
Blogger Laura B. Kass said...

ai, kuidas mulle meeldivad lainurgad :D

November 03, 2007  
Blogger Risto said...

:)
jaaa, see on tüeliselt lahe. :)

November 04, 2007  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007