Monday, January 15, 2007

15.jaanuar - esmaspäev -glamuuriparaad



Kahjuks ei saand asja mu katsest rääkida inimestega fototeooriast ja asi läks käest ära nagu fotokala foorum. :D

Aga möödund nädalavahetus oli lahe, kiire ja täna hommikul ärgates oli tõsiselt kahju, et kõik läbi on ja jälle peab tööle minema.

Laupäeva õhtul oli erki moeshow ja pärast seda üriuts Kumus. Õnnitlused Kaile, kes oma kollektsiooniga seal välja astus. Kuulduste järgi olevat see hea olnud ja Kai olevat tõeline disainer. :) Kahjuks ma ise seda nägema ei juhtund. Ja õnnitlusedki on siiani vaid virtuaalsed.

Aga Kumuüritus oli tõeline glamuuri ja edevuse paraad. Nagu Liina ütles, olid inimesed seal oma parimates riietes. :P
Kahjuks ise ma seal pilti ei teind ja antud pilt on tehtud Juuksuris eelmisel laupäeval.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ei läinud ta käest midagi, sa lihtsalt võtsid otseseid küsimusi kohe liiga isiklikult ja hakkasid meid süüdistama ründamises ja mittemõistmises

kui sa tõstatad teema pildistamise FILOSOOFIAST, mis oma olemuselt on väga suur sõna, ja illustreerid teema kahe tehniliselt ja sisuliselt küsitava väärtusega fotoga, siis on küsimused kohesed tekkima. selgitus oli pädev, ent ikkagi pead arvestama, et maitsed ja nägemused ei pruugi kattuda ning selle peale mitte solvuma.

enivei, "ära võta südamesse, võta suhu" öeldi vanasti, ja seni, kuni sa iseendale oma vigu tunnistad, ei serveeri ka enda arust ebaõnnestunud pilte teistele väitega "oh, tegelt ma nii tahsingi" või mingi kuntzi-juraga, on ju kõik korras... :)

January 15, 2007  
Blogger LePa said...

liigun edasi muidugi :) tnx.
aga kas need inimesed kes sul siin kommenteerivad on su sõbrad??

January 15, 2007  
Blogger Aron Urb said...

jaa, mina olen risto sõber, olenemata sellest et meil võib tekkida fotoalaseid eriarvamusi :D
ega elu ei põhine ainult fotograafial, tasakaaluks on ristol näiteks hea jutuveeretamise oskus, mida ma hindan:)

January 15, 2007  
Anonymous Anonymous said...

tähh:)

January 16, 2007  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007