Monday, January 08, 2007

8.jaanuar - esmaspäev - lõputu vihm


Nädalavaheuts oli tore, kuigi kohati tundus, et liiga lühike, et kõike lõpuni nautida ja kõikjal piisavalt olla.
Laupäeval käisime Juuksuris Tõnise ja Annaga Branded Womanit kuulamas. See oli bänd, mis peaaegu kogu koosesisus koosnens lopsakatest soome naistest, va meestrummar, kes oli laval nurga taha ära pandud.
Juuksuris kohtusin ka üle pika aja L ja M ga, kellele ma viimati mõtlesin siis kui me Tõnisega indiebändi teha tahtsime.
Kahjuks on see projekt seisma jäänd. Kui leiaks mõne ettevõtliku muusiku ka seltsi, siis võiks jälle edasi mõelda. Bändi nimeks oli mõeldud esialgu Spacef..
Pildil on siis meie potensiaalne karismaatiline laulja. :P

Muuseas kas keegi Erki moeshowle ka läheb?
Ma mõtlesin, et äki istuks selle asemel kuskil mõnusasti ja vaataks telekast fashion tv-d?

10 Comments:

Blogger Anell said...

Ilus laulja on :)

January 08, 2007  
Anonymous Anonymous said...

jah ftv-st saab kindlasti võimsama elamuse kui erki moeshowst!
and the life passes by...
:P

January 08, 2007  
Blogger .. said...

M on äge!
hea ´võimalik valik

January 08, 2007  
Blogger Aron Urb said...

ma ikka üritan kopikad kokku ajada ja minna erki showle, pealegi saaks vastu uvitavat pilti. fashion tv-d saad 24 h vaadata, erki moesõud kord aastas.

January 08, 2007  
Blogger LePa said...

et ma põhimõttlslt mängin klaverit ja kitaari ja bajaani...kui mul just kunstküüsi parasjagu pole. ma oskan ka mängida ja tantsida samal ajal.

January 08, 2007  
Anonymous Anonymous said...

süüa tahaks
tere hommikut

January 09, 2007  
Anonymous Anonymous said...

a ilus tsikk on pildi peal
huulele ainult suti liiga teinud :)

January 09, 2007  
Blogger Risto said...

:)
on jah ilus, seepärast mõtlesingi, et sobib. :P

Aga Lepa sa oleksid siis ka käpp meie bändis või? :P

January 09, 2007  
Blogger LePa said...

This comment has been removed by a blog administrator.

January 09, 2007  
Blogger LePa said...

tead ma terve öö mõtlesin selle peale ja mõtlesin välja et ikka väga nõme olex kui mai saax enam pikkade küüntega olla..sry. see liiga raske mu jaox

aga ma loodan et teie tulevasel bändil läheb ästi!! thumbs up

January 09, 2007  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007