Thursday, December 21, 2006

21.detsember - neljapäev - visioon ökomajast


Alustasin tänast hommikut nii, et tellija tuli mulle büroosse järgi ja viis mind endale küll Suurupisse, metsa vahele, kus neil on üks eramuks kujundatud suvila.
Selle suvila üks naaber on ampiirstiilis vene uusrikkast mõisnik ja teine naaber on aus õlgkatusega talumaja, mille omanik tahab iidset paekivist sepikoda taastada.
Et projekteeri siis sinna keskkonda sobiv modernne maja kõrvale. Aga ma vist leidsin oma mõtteis selle lahenduse ja see lahendus pakub entusiasmi ja lootust. Usku, et sa suudad maailma paremaks muuta ja inimesi õnnelikuks teha.
Mõte oli kasutada pultkatust, üleulatuvat räästast ja ilmastiku käes halliks läinud voodrilauda, Noh, loodan, et see nii välja ka kukub. :P


Aga pildil on siis mu lemmik paarike :P

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

majast sketše ka on? :P

December 21, 2006  
Blogger JK said...

a lähtu siis sellest, mis ekspressis ütlesid (;

December 21, 2006  
Blogger Risto said...

jajah, ma proovin. Selle võimaluse pärast mul see elevus tekkiski :P

December 21, 2006  
Blogger JK said...

soovin edu!

December 22, 2006  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007