Sunday, December 17, 2006

17.detsember - pühapäev - velo ja bon


Eile oli päev täis üritusi, millest ühestki ei oleks tahtnud loobuda.
ENL jõulupidu, Regina ja Latsi soolakas ja pesusõu Bonis.
Muidugi oli veel üht koma teist, mis tuli ära teha ja kogu aeg oli ka hirm, et äki ei lähe kõik nii hästi kui võiks.
Kuid läks, kõik oli super. Lõpuks leidsin isegi suurepärase kaaslase kellega boni minna. :)
Reginal ja Latsil on ilus ja lahe kodu, mis jätkab stiililt nende Budapesti kodu traditsioone.
Ja peapõhjus Bon Boni interjöör, mis oli üks peapõhjuseid sinna minekuks oli vaatamaist väärt ja super. Etteheiteid võiks teha vaid wc-le, kus oli ühel kraaninupul äratuld kand asendatud kruviga ja käepidemed logisesid. aga see on ehk mu erialane kretinism.
Aga pesesõu oli viimase peal, modellid olid väga head ja ilusad. Sain teada, et pesumodellid ongi teistsugused kui tavamodellid. Kui tavamodell on pikk ja ülikõhn, siis pesumodellid on siuksed pringid pärsia kaunitarid. :)
Aga lahe oli, :)

Pilt pole küll minu oma,aga ma soovin, et ma oskaks selliseid pilte ise teha. :)

4 Comments:

Blogger Anell said...

Pringid Pärsia kaunitarid kõlab ülihästi. Mul on täitsa natuke kahju juba täitsa, et ma ei tulnud. Täitsa :)

December 17, 2006  
Blogger Risto said...

vot vot, nüüd siis on kahju :P

December 18, 2006  
Blogger Anell said...

kohe oli kahju, aga liiga laisk olin :P

December 18, 2006  
Blogger Rivo said...

mida siin osata? suht suvaline laks ju:P

December 18, 2006  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007