Friday, October 27, 2006

27.oktoober - reede - päev pärast neljapäeva, luulik,





Mõni aeg on kiirem kui teine. Mõnikord lihtsalt satub hulk üritusi samale ajale, huvitav miks.
Eile oli terasepäev ja parima teraskontruktsiooni väljakuulutamine.
U. lubas korraldada jõulupeo kahe büroo peale kokku, võibolla tuleb kolmas büroo ka, oleks lahe, :P
Eile järgnes veel ekas rebastepidu teemal barbie ja ken, kus Tasuja ja Aron olid barbidena sõiduvees. Muidu oli järjekordne lahe üritus koos suure hulga sõprade ja tuttavatega.

Tänased pildid panin lihtsalt üles mõeldes sellele pimedusele, mis meie ümber on ja see nakkav naer ja sõiduvees olevat U. ma nägin lihtsalt eile. :)
vot siuksed lood,

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

a miks meie keviniga vähem tähsad olime?

October 27, 2006  
Blogger Risto said...

noh, olite, alati ei saa ka kõik särada, ju siis oli teil ... päev :D

October 27, 2006  
Anonymous Anonymous said...

sest me pold seekord glamuuritibid ja ei täitnud sinu kõrget normi jah?

October 27, 2006  
Blogger Risto said...

:D
noh, ega aronja tasuja ka väga glamuuritsend ju :)
tglt mul pold plaanis seda üritust kajastada,aga noh,

October 27, 2006  
Blogger Holly said...

alles sa kirjutasid siin suitsetamisest halva tooniga nüüd aga propageerid seda suure pildiga suitsetajast....

October 27, 2006  
Blogger Holly said...

näh.. siin küll nii suurt tuult ei ole :(

October 28, 2006  
Blogger Risto said...

aga pilt ise on nii lahe mu meelest, et see kaalub selle üles, ma ei märgandki kusjuures, et ta suitsetab :D

October 28, 2006  
Blogger Holly said...

ja jah... ei pilt ise on hea küll selle vastu ma ei vaidle...

October 28, 2006  
Blogger Tõnis Hiiesalu said...

nagu ma öösel Karjamaal mainisin, paluks rohkem seeriaid :)

October 30, 2006  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007