Friday, October 20, 2006

20.oktoober - reede - teel Tartu sügispäevadele


Noh, lõpuks on kätte jõudnud reede, kus me plaanime Lauriga Tartu minna.
Plaani olen juba mmu heietand, et saab vanadele sõpradele-tuttavatele külla minna.
Sees on küll väike hirm, et jääme Lauriga jälle kahekesi, sest kõik Tartlased on Tallinna tuld, aga eks näib.

Kui veab, siis ehk liitub meiega seltsimees Tint oma sünnipäeva eel.

Pühapäeval oli plaan tagasi tulla Pärnu kaudu, et siis möödaminnes Lauri vanaemale vana Tartust võetud VW Golf viia. :)

Praegu tagasi mõeldes, siis ma olen alati vältind Tartusse minekut. Vist kartusest, et tallinnas toimub samal ajal midagi paremat ja puhtast vastumeelsusest tunde autos või bussis veeta. :)

4 Comments:

Blogger Aron Urb said...

ja tundub et nii ta ongi, tallinnas on täna underworld ja mutantdisco, aga siiski soovitan täna Tartus toimuvat üritust sulle:

http://rada7.ee/?s=f&k=1&id=15628&p=0

äkki pakub huvi:)

October 20, 2006  
Blogger Risto said...

kõlab päris hästi :)

October 20, 2006  
Blogger Kaarel Arb said...

mmmmmmmm.....tartu, mu arm.
peaks ka varsti tegema külaskäigu salaarmastusele:P

October 20, 2006  
Blogger Holly said...

eh.. mina olen jällegi enamuse ajast Tartus ja siis kuisiit ära satun tooimub siin midagi huvitavat...

October 20, 2006  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007