Wednesday, October 25, 2006

25.oktoober - teine ring - seltskond?


Tegelt ma tahtsin rääkida teistest asjadest, aga need on liialt värsked veel. ;)

Kummalisel kombel olen viimasel ajal rääkind teemal nagu inimese elu pärast kooli.
See on aeg, kui suhtlusringkond väheneb hüppeliselt, kui suhtled vaid tööalaselt ja siis nende inimestega kellega sul on hea suhelda, st sõpraderingiga.
Vanades intellektuaalilugudes(nt.lood sajandialguse kunstnikest) oli olemas selline asi nagu seltskond, kus inimesed viibisid peale oma tegemisi ja kust ei olnud hea välja langeda.
Tänapäeva tööinimestel, kes ei ole seotud mõne kogukonnaga on pubid ja klubid, kus käiakse nädalavahetustel sõpradega lõbutsemas.
heh,
kas kellelgi on paremat teooriat seltskonna kohta?

3 Comments:

Blogger elina said...

ma ei tea...minu suhtlusringkond on nagu laienenud just :I
Ja arusaamine, et tõelisi sõpru on väga vähe, suurenenud. Mida vanemaks saadatkse, seda rohkem on oldud erinevates seltskondades, seetõttu on see hulk inimesi ka nö laienenud, kellele tere tänaval öelda. Aga jah, neid lähemaid inimesi peaks rohkem hoidma, et nad ära ei hajuks...aga laisk olen ja kõik :D

October 25, 2006  
Anonymous Anonymous said...

intellektuaalilugu=autobiograafia?

vahel ma ei saa aru, mis vigusõnu sa siin välja mõtled..

October 25, 2006  
Blogger ruudu said...

luuleõhtu ?

küsin !

October 26, 2006  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007