Wednesday, April 05, 2006

5.aprill kolmapäev - päike tuli välja - anomaalia


Eile õhtul tuli äksitselt päike välja ja üks mu töökaaslane kilkas, et näe, anomaalia - päike tuli välja. Kuulsin Tõniselt, et Tartus pidigi juba kevad olema. Triinukas ütles küll, et on, aga ma hästi ei uskund teda. Nii et vabandust. Eile isa teatas, et ilmateate kohaselt ongi äki saabunud kevad pettekas ja tegelikult on terve aprill sajune ja 0 kraadi ümber tiksuv.

Käisin arsti juures ja ta kirjutas mulle väsimusevastaseid tablette Vitronit, mis on väiksed shokolaadikarva pulgakesed. Korraks mõtlesin, et küünlad, aga vist ei peaks olema.. Et siis niiviisi peaks ka sväsimuse vastu saama..

Kolmas asi ka, et kas sa oled kuangi tundnud, et sa ei oska inimestega midagi rääkida? kohe mitte kellegagi peale oma sõprade. Mul oli vahepeal selline tunne, aga see kadus kohe peale seda kui ma lõpetasin uute inimeste kohtamise..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007