Monday, March 27, 2006

esmaspäev - 27.märts - talv kestab ja unistused tapavad


Laupäeval sõitsin ühe väga hea tuttavaga kodu poole ja kurtes talle oma rasket saatust sain teada,et mul on depressioon :P ja mitte veel tavaline, vaid hoopis meeste oma :)
Täpsemalt sellest on kirjas Rae sõnumites
Depressioon pidi olema suuresti kinni sinu lahendamata muredes, millega siis sinu alateadvus öösel tegeleb. Sellepärast hommikuks enam jõudu ei olegi. Ma mõtlesin, et huvitav millest siis mul ja avastasin, et mul on suureks stressi allikaks unistused, mis ei tundugi täituvat. Unistus saada, rikkaks, ilusaks ja edukaks. Tundub naljakas, aga tõsi..

11 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Saan Sind vaid lohutada, et elu jooksul kogevad seda seisundit enamik inimestest ja keskmiselt taandub ka tõsisem depr 6 kuuga, ravi puhul kiireminigi. Et natuke karmim kui nohu, aga saab ravitseda ja läheb mööda.

KN

March 27, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Mis "meeste depri" puutub, siis me tuleme sellega reeglina kõvasti efektiivsemalt toime kui naised ja seepärast on meil seda tegelikult ka vähem

KN

March 27, 2006  
Blogger Risto said...

noh 6 kuud on pool aastat!!
ja ringi vaadates tundub, et mehed põevadki seda kõige rohkem :)

March 27, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Depressiooni tunnused meestel:

* stressitaluvuse langus,
* ärritatavuse tõus,
* kalduvus kaotada enesekontrolli,
* agressiivne või vägivaldne käitumine,
* alkoholi kuritarvitamine, alkoholisõltuvus,
* otsustusvõimetuse tekkimine,
* läbipõlemissündroom,
* enese ülemäärasele füüsilisele aktiivsusele tagantsundimine.


masendav aga ma olen kõike seda

March 27, 2006  
Blogger Risto said...

millal sa viimati kaklesid?..

March 27, 2006  
Blogger Marian Hiire said...

selle peale ütleb minu sees miski, et tuleb vahel mõtlemine pausi peale panna. tundmine ei väsita ja ei tekita tüdimust ja muid koledaid nähtusi. tähele panemine aitab ka - kui vaadata avali silmadega ilmale (maailmale) otsa ja näha. päriselt näha.
ja nagu vanavanaema on öelnud: "Kui kiire on, siis jää seisma ja oota, kuni kiire mööda läheb."

March 27, 2006  
Blogger Marian Hiire said...

heh. mõned ütlevad: "Loll, kes vabandust ei leia," aga eks leiab rahu ka Tallinnas, kui otsida. Ja kui ei leia, tuleb Tartu tulla:P

March 28, 2006  
Blogger Risto said...

kas just nii hullusti, esialgu prooviks ikka heaga. peab siis siin ringi vaatama rohkem :P

March 28, 2006  
Anonymous Anonymous said...

mh, minu arust on palju parematest asjadest unistada,kui rikkus ja kuulsus ja haljas oks...
näiteks,et laupäeval saab kaua magada...
või et vanaema sünnipäeval saab jälle torti...
ma olen ambitsioonitu,tean, aga nii need parimad asjad märkamatult juhtuvadki:)

March 29, 2006  
Blogger Rivo said...

assaa. kus selline ruum on?

March 29, 2006  
Blogger Risto said...

Modern art contemporary barcelona ehk MACBA sealt leidsime siukse ruumi :)

April 03, 2006  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007