Tuesday, March 14, 2006

14.märts no chicks today


Noh, mõtlesin, et äki oleks mu blogi popim kui ma ka siia tsikke paneks, aga kahjuks ei leidnud ühtegi pilti esimese valuga siia panemiseks.
Panen hoopis pildi Berliini kultuuritehasest. Inimmaskid.
Kas sa oled kunagi tundnud, et kõik käivad sulle närvidele ja sa solvad neid kergel käel?. Eriti su kõige lähedasemad sõbrad :S
Heh, loodan, et need hetked on teistele märkamatuks jäänd ja solvangud andestatakse :)
Vennaskonna laul "Sinine vagun" räägib ka sellest pisut..

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

toru

March 14, 2006  
Blogger Risto said...

aitähh :D

March 14, 2006  
Anonymous Anonymous said...

noh... kai ja liina on pahased nüüd?

March 15, 2006  
Blogger Risto said...

ei usu, nad on mõistvad ja toredad tüdrukud,
ma loodan vähemalt.. :P

March 16, 2006  
Anonymous Anonymous said...

jah kui see välja arvata,mida risto,tõnis sinu, blogis kommenteeris...et siis mina olen see kehv naine,kes kodumaalt meest ei leia:P
tänks:)!

March 16, 2006  
Blogger Risto said...

ikka saab

March 17, 2006  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007