Monday, March 13, 2006

13.märts - tegelikult.. kui see kuldseks värvida, siis võiks ju asja saada..


Heh,
tegelikult on jällegi midagi muud ja midagi on sees.
Merku tead sa veel looduslike erguteid ja stimulaatoreid, mis annaksid energiat ja põhjustaksid jätkuva heaolu ning eufooriat? koirohi...?

Aga selle lambiga on siuke lugu, et mu kunagine lugu ekspressis on tõeks läinud suurema hooga küll sisekujunduses, aga ehk ka arhitektuuris. Less on bore!! elagu neobarokk :P
Aga kuidas see uus klubi ILLUSION siis ka on? Kunagi kiideti sisekujundust, mida ma kangesti näha tahaks. Kuulsin kusklt, et muusika pidi seal s.. olema, aga kuidas seest on?

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

miks sa tahad lennukit kuldseks värvida?

March 13, 2006  
Blogger Thredahlia said...

Hee, ma tean palju, aga mälu hoiab kiivalt endale. Ise kasutasin kunagi sessi ajal guaraanat - töötas paremini kui kohv (ja kofeiinitablette ma põhimõtte pärast ei söö). Mitmekesine söök aitab ka palju, mida peaks tegelikutl pidevalt jälgima, et keha kõik vitamiinid ja muud tähtsad ained kätte saaks.

PS! Illusion on mu meelest lihtsalt padujube seest ja väljast, aga ma ehk olengi kiiksuga.

March 13, 2006  
Anonymous Anonymous said...

tule ja vaata illukat:)

March 13, 2006  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007