Wednesday, March 08, 2006

8.märts - kesknädal


Heh,
eile magamaminnes mõtlesin, et keegi ei saagi aru mu mustast vihjest eluväsimusele :D. Või ei tahtnud keegi seda mõista, või on inimesed lihtsalt sama pinnapealesed nagu ma isegi.Või ei viitsi keegi mu pilte võtta kui kunsti, milles on peidus väike vihje või konflikt pealkirjaga. Või..
Igastahes eile messengeris üks tsikk küsis, et kas ma olen pinnapealne? Vastasin, et võibolla tõesti.

Üks lugu veel.
Käisin täna juuksuris ja sattusin jällegi silmitsi konfliktiga, et juuksur küsib, et millist soengut tahan, kas kõrvad sees/väljas ja kas nii on paras? Ja jällegi olin ma segaduses. Ma ei olnud kindel, et mis on hea ja kas on hea kui mu juuste pikkus on 2cm? Või mis on ilus? Ning jälle tulin välja segaste tunnetega. Iga kord kui ma juuksurisse lähen loodan sealt väljuda nagu superstaar, aga alati pettun ja sealt väljub samasugune Risto nagu sinna ka läks,ainult pisut lühemate juustega. :)
Kuidas sina juuksuriga hakkama saad?

5 Comments:

Blogger Kaarel Nurk said...

Lihtne, ajan isikliku masinaga paari nädala tagant nulli. Lihtsam enam ei saakski olla:)

March 08, 2006  
Blogger Risto said...

optimist.
ma just vaatasin peeglisse ja tõdesin, et ema lõikas mul kehvematel päevadel samal tasemel sonksi :S

March 08, 2006  
Anonymous Anonymous said...

mul naine värvib ja armuke lõikab...

March 08, 2006  
Anonymous Anonymous said...

a jälle oled kellegi all maganud? :D

March 08, 2006  
Blogger E. said...

Mul on alati nii, et ütlen oma juuksurile, et tee midagi huvitavat, aga ilusat ja siis ta lõikab mulle sama soengu nagu iga kord ja ma ise olen hullult rahul :D

March 08, 2006  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007