Wednesday, June 11, 2008

Kallis vihka mind hellalt palun!



Pühapäeval orkutisse sattudes ootas mind ebameeldiv teade.
Juta teatas, et ta ei taha muga enam sõber olla ja kõik. telefonile, sõnumile ja scräppidele ta ei vastand.Lõpuks pani ta ka oma telefoni nr. kinni. :D
Kurb hakkas, et sinuga ei taheta seletamatutel põhjustel enam sõber olla.
Kohe meenus paariaasta tagune Sipsic, kes teatas ka MSN-s napisõnaliselt, et ta vihkab mind ja jutul lõpp. Selgitust ei saanudki, kuigi olime paar kuud varem justkui asjad selgeks rääkind. :D
Aga eks see ole vist järjekordne rahvusele omapärane introvertne suhtlemine, kus halvad asjad teatatakse napilt ja vihaga üle huulte vaevumata oma ängi põhjuseid selgitama. :)
Ma ei välista, et selliseid inimesi on veel, kes mind salajas vihkavad kahjuks. :(
Kui keegi tunneb, et tal on okas minu vastu, siis ma saaks taga hea meelega kokku ja räägiks asjad sirgeks, sest vihkamine on halb, eelkõige vihkajale endale. :)

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

mina küll armastan sind.

June 11, 2008  
Anonymous Anonymous said...

Igaks juhuks vaata peeglisse. Aga põhimõtteliselt ma olen Sinu poolt, sest statistiliselt on suurem tõenäosus, et kurja juur on naine:)

June 11, 2008  
Anonymous Anonymous said...

see teooria peaks ristole küll väga meeldima.

June 11, 2008  
Blogger Risto said...

:)
oi Kaarel, aitäh :P ja teisele Kaarlile ka :)

June 12, 2008  
Anonymous Anonymous said...

naljakas, mul juhtus hiljuti sama asi. tüütu. 20 aastat tagasi tundusid need mängud loogilisemad. ma sain hästi palju huvitavaid asju enda kohta teada. näiteks on sinu "uus" sõber kõige nahaalsem inimene maailmas. kas pole tore see. aa! ja häbitu olen ka. vist isegi "kõige häbitum". nii et ma saan täiesti aru, kui sa enam minuga ei mängi. a kui mängid, siis võime klubi teha. kõigile vihatuile. või orkuti community :P

June 15, 2008  
Blogger Risto said...

:D
Orksi kommuun oleks popp küll :P

June 16, 2008  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007